Uutechnic Groupille uusia tilauksia yli 5 miljoonalla eurolla

PLC UUTECHNIC GROUP OYJ:N PÖRSSITIEDOTE 3.5.2016 klo 12:45

UUTECHNIC GROUPILLE UUSIA TILAUKSIA YLI 5 MILJOONALLA EUROLLA

Uutechnic Group -konserniin kuuluva Japrotek Oy Ab on saanut kolme merkittävää tilausta. Japrotek toimittaa säiliösekoitinyhdistelmiä lannoiteteollisuuteen Kemapcolle Jordaniaan sekä mäntyöljytuotantoon asiakkaalle Ruotsiin. Lisäksi Japrotek toimittaa suomalaiselle laitevalmistajalle prosessilaitteita ydinvoimateollisuuteen. Toimitusten suunnittelu alkaa välittömästi. Jordanian ja Ruotsin toimitukset tapahtuvat vuoden 2016 viimeisellä ja vuoden 2017 ensimmäisellä vuosineljänneksellä ja toimitukset Suomeen jakautuvat vuosille 2017 ja 2018.

Uudessakaupungissa 3.5.2016

Martti Heikkilä, toimitusjohtaja, +358 40 543 1324