Vaahdolle merkittävä kauppa Kiinasta

28.5.2007 VAAHTO PULP & PAPER MACHINERY, TIEDOTE

VAAHDOLLE MERKITTÄVÄ KAUPPA KIINASTA

Vaahto Pulp & Paper Machinery toimittaa kaksi perälaatikkoa ja yläviirayksikön Lee & Man Industries Co. Ltd:n uuteen kartonkikoneeseen Kiinaan. Koulutus, asennusvalvonta ja käyntiinajo kuuluvat toimituslaajuuteen. Toimituksen arvo on n. 3,5 milj. euroa.

Lee & Manin PM12 rakennetaan Dongguaniin Hongmei -tehtaalle Guangdongin maakuntaan, ja se käynnistetään vuoden 2008 ensimmäisellä neljänneksellä. Kone tulee valmistamaan korkealaatuisia pakkauskartonkeja. Perälaatikoiden leveys on 7,1 m ja suunnittelunopeus 1000 m/min. Vaahto Pulp & Paper Machinery valmistaa perälaatikot ja formerin avainosat Hollolassa.

Vaahto Pulp & Paper Machinery toimitti samanlaisen Vaahto HQC –laimennusperälaatikon ja Vaahto Top-Formerin v. 2004 Lee & Manin Changshun tehtaan PM6:lle. Lee & Man on ollut erittäin tyytyväinen Vaahdon toimitusten laatuun ja suorituskykyyn. Vaahdon perälaatikoita on myyty yli 50 kpl, joista lähes puolet Kiinaan. Yläviirayksiköitä yhtiö on valmistanut 20 kpl, ja niistäkin puolet kiinalaisille asiakkaille.

Vaahto Pulp & Paper Machinery kuuluu Vaahto Group –konserniin, joka on korkean tason asiantuntijayritys ja palvelee maailmanlaajuisesti prosessiteollisuutta paperinvalmistusteknologian ja prosessilaitteiden aloilla.

Antti Vaahto

Jyrki Strengell